Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası

2 Eylül 2013 Pazartesi

Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası
Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası, Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası Oyunu, Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası Oyna... Dolapları tıklayıp açıyorsunuz. Altta istenen eşyaları masaya koyup pastanızı yapınız...



Madam Pasta Oyunları uzun süre önce ölmüş kocasının yaptığı şeyleri sanki Tanrı'nın diğer insanlara olan emirleri sanıyor. Maalesef önceki Amerikan liberalleri zor insanlarmış. Kahvaltı saat tam ’da, dışarıda. Akşam yemeği saat tam ’de. Ben bu akşam yemekte bulunamayacağım. Bu seni memnun eder mi? Yemeği Pasta Yapma Oyunu birlikte yersiniz. Olabilir. Sen kiminle yiyeceksin? Beni kimseyle eşleştiremeyeceksin. Alman Büyükelçiliğinde olacağım. Teck, sana demiştim ki... İyi uyumuşsun. Öyle görünüyor ki hiç görmediğin kız kardeşinin gelişi seni pek ilgilendirmiyor. Bugün gelmiyorlar ki anne. Bütün gece Sara ve babanı düşünüp durdum. Kocası ve çocuklarıyla birlikte eve döndüğünü bilseydi ne düşünürdü diye. Üç tane torun. Sanırım bu hoşuna giderdi. Sanırım benim hoşuma gidecek. Aynen öyle. Mektubumda önemli bir şey var mı, Pasta Oyunu Sadece reklamlar. Teşekkürler Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası Pasta Yapma Oyunu sen beni okuma zahmetinden kurtarıyorsunuz. Madam Pasta Oyunları’i bilemem ama ben hayatımda bir tane bile mektup açmadım. Açmak zorunda değilsin ki, Senin için açılmış oluyor zaten. Doğru. Her şeye burnunu sokuyorsun, Anise. Hayata dair bir alakayı gösteriyor bu. Pasta Yapma Oyunları. Oh, İşte buradasınız. Romanya’da insanlar yataktan hiç çıkmazlar mı? Günaydın. Eğer çıkmadan durabilirlerse. Özürlerimi bildiririm. İşte buradayım Pasta Oyunları Bilimde gürültüyü seven kadınlar için bir isim var mı? Pasta Oyunları çok heyecanlı. Sen de çok heyecanlısın. Birkaç gün sonra biricik Sara’n nihayet evde olacak. Heyecanlıyım ve aynı zamanda korkuyorum. Neden? Bilmem. O kadar uzun zaman oldu ki. Sanırım artık beni sevmiyor olacağından korkuyorum. Oh, ama sevecek. Elbette ki. Sara’yı hatırlıyorum. Baban Paris’e atandığında, annem beni bir gün getirmişti. Ben yaşındaydım, Sara ve sen... Sen küçük güzel bir kızdın. Beni gerçekten hatırlıyor musun? Hiç bahsetmemiştin. Beni hatırlamanı isterdim, ama... Pekala Döşemeci Pasta Yapma Oyunları diyor ki bu bir iğnelik değil ki iki günde söküp takayım. Söz konusu dört sandalye, bir şezlong ve iki... Oh, saçmalık. Senin Pasta Yapma Oyunları tembel. Telefondaki O’mu? Herkes tembel. Ben hariç. Ne demezsin. Madam Pasta Oyunları enerji dolu. Bunu oldukça sempatik buluyorum. Olabilir, çünkü senin Onunla bir bağın yok. Ama harikalar yaratır. Kız kardeşinin kocası nasıl bir adam? Kendisiyle hiç tanışmadım. Annem Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası bir keresinde tanıştı. Pasta Oyunları Onunla buluştuğu bir gündü sanırım. Annemin bunu bana anlattığını hatırlıyorum. Tam bir skandaldı, değil mi? Farrelly’lerin kızı fakir ve ünvansız bir adamla evleniyor. Oh, annem bunu sorun etmezdi. Tabi eğer ablamlar eve dönüp, hayatlarını annemin çekip çevirmesine izin verseydi. Ama Sara öyle istemedi ve bu da annemi çok kızdırdı. Ama tüm bunlar geride kaldı. Şimdi eve geri dönüyorlar... Almanya’dan çıkabildikleri için çok şanslılar. Oh, ’ların başlarından beri Almanya dışındalar. Öyle mi? Nerelerde yaşadılar? O zamandan beri çok gezdiler. Ayşe'nin Şeftali ve Kremli Turtası mektupları İsviçre, Çekoslovakya, Danimarka Fransa’nın çeşitli yerlerinden gelirdi. Kurt bir mühendis. Ama emin değilim...

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder