Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi

2 Mayıs 2013 Perşembe

Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi, Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi Oyunu, Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi Oyunları
Oyunda Yapmanız Gereken Altta istenilen malzemeyi göreceksiniz. Dolapları Açıp O malzemeyi kırmızı işaretli yere getirin.



Konsey Üyesi Pasta Oyunları sekiz sayı önde, ve ikiniz de pist rekoru kırmak üzeresiniz. Arkadaşlık konusunda. Diğer deliğe geçelim. Oy almak için kendini satıyorsun. Daha da kötüsü, bilerek kaybediyorsun. Bilerek kaybetmiyorum. Kötü günümdeyim. Bilerek kaybetmek bir çeşit yalandır. Yalnızca verdiğin söz kadar iyisindir. Söz mü istiyorsun, Ron? Sana iki çift sözüm var. Pasta Oyunları'in oyunu almak için her şeyi yaparım böylece bu pist kapanmaz, ve bu da halk için iyi kes şunu! İki çiftten fazla söz olduğunu biliyorum. Kapa çeneni. Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi Selam. Ben Ann Perkins. Eskiden Tom'la çıkıyordum. Tamam. Bunu yapabiliriz, ama ısırırım. Bu bir tornavida mı hayır, kavga etmek istemiyorum. Hayır. Tamam. Sadece kız kıza konuşmak istedim çünkü Tom'u iyi tanıyorum. ATM şifresini biliyor musun? Çünkü o küçük sürtüğün şifresini bir türlü kıramadım. Bilmiyorum. Beni eskiden ne delirtirdi biliyor musun? Tom tam bir kontrol manyağı. Yani, her yere altlık koymam gerekiyordu, ve en kötüsü de, hepsi de Pasta Oyunları'nin Instagram'ındaki resimlerden yapılmaydı. Pasta Oyunları İnstagram'da mı? Nasıl olur da Pasta Oyunları'nin İnstagram'da olduğunu bilmem, sizi budalalar? Kime bağırıyorsun? Budalalara. Neden hala önümdesin? Bu grupla işim bitti. Yani, artık bir yetişkinim. İki tane yarı zamanlı işte çalışıyorum. Merhaba. Bir kaç haftada bir arkadaşlarımla gitar çalmanın stresine gerek yok. Evet, hem baksana sensiz ne kadar da kötüler. Pasta Oyunu berbat. Aslında bir vokaliste göre çok güzel bir sesi var. Evet, ben de onu kastettim. Pasta Oyunları'i seviyorum, ama dürüst olmak gerekirse, Fare Sıçan'ın müziği bana göre değil. Ben sadece, Alman Ölüm Reggae'si ve 'lerin Cadılar Bayramı ses efekti kayıtları gibi şeyleri dinlerim. Bir de Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi. Tabi ki de. Bakın ne diyeceğim, müziği bırakıyorum. Pasta Oyunları. Pasta Oyunları. Bitti. Ama ilk önce bu gece bu sahnede unutulmaz bir veda şarkısı söyleyeceğim, millet. Bu salaklara nasıl büyük bir hata yaptıklarını göstereceğim. Bir tane kağıt, bir tane kalem, dört tane de bira lazım, Ayrıca bilgisayar fanı ve vahiy gibi ilham inmesi lazım. Şarkı yazma zamanı. Bilgisayar fanı niye lazım? Bazen bilgisayar kullanınca, ısınır, ve fan onu soğutur. Biliyor musun, bence Tom'un mali durumu konusunda bu kadar rahat olman harika. Neden bahsediyorsun? Tommy'nin kendi iş yeri var. Evet, çok yüklü miktarda borç aldı, ve sen yanında değilken, Tom musluk suyu içiyor. Ne? Affedersin. Sen meteliksiz misin? Evet, süper meteliksizim. Buna üzüldün mü? Evet, çünkü ben fakirlerle yatmam. Ama yeni kankamın uyarısı sayesinde, Artık mecbur değilim, tamam mı? Aramızdakiler bitti, sen harikasın, ve Porto Riko'lu piliçlerden genelde hoşlanmam bile. BenYani, önemi olmamalı, ama ben Benden ayrılıyor musun? Çok üzüldüm be. Doğru duydun. Bitti. Hadi dans edelim. Yardım et. Bir türlü belimi doğrultamadım. Deliğini bulsan iyi olur, Knope. Millet, bırakalım Tasha'nın Çilekli Kurabiye Tarifi evine gitsin. Saat geç oluyor, ve Pasta Oyunları bütün şurubu bitirdi. Teşekkürler. Seninle birlikte çalışmak bir onurdu. Sağolun. Bekleyin. Buzlaşsız olmaz. Evet, Julie, kalabilir misin, lütfen? Matematik ödevim var.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder