Basit Pasta tarifi

2 Mayıs 2013 Perşembe

Basit Pasta tarifiBasit Pasta tarifi, Basit Pasta tarifi Oyunu, Basit Pasta tarifi Oyna, Basit Pasta tarifi Oyunları
Mause ile Tıklayıp işaret edilenleri seçip pastamızı yapıyoruz iyi oyunlar...



Aynen. Bu fiziksel aktivitelerde de oldukça iyiydik. Evet, öyleydik. Evet, öyleydik. Şey, bütün broşürler bunlar mı? Çünkü düşündüm de galiba bazılarını yatak odamda bıraktım. Oh, o zaman, onlara da mutlaka bir göz atmalıyız. Hadi bulalım. O broşürleri bulmalıyız. Çabuk. Pekala, herkes toplansın. Leslie, gerçekten minnetarım, ama Gayle'a :'te çıkacağıma söz verdim. Benim için tatlı bir sürprizi varmış, anlarsın ya. İğrençsin, Pasta Oyunu. Köfte yaptı. Bu köfteden daha iyi. Pasta Oyunu bu iş için ilk kez başvurduğunda, hedeflerinden biri bir binaya onun adının verilmesiydi. Tekrar söylüyorum, iş sicilini düşünürsek çok saçma bir istek. Ama düşündüm ki belki ismini bir odaya verebiliriz. Bundan böyle, Parklar ve Bahçeler konferans odası senin kamu hizmetine verdiğin yıllarının bir kanıtı olacak. Aman tanrım. "Pasta Oyunu Gergich Anıtsal Konferans Odası R.I.P.*" mi? Plaka dükkanındaki adam öldüğünü zannetti. Zaman dardı, bu yüzden değiştirmeye zamanımız yoktu. Önemli değil. Orada huzur içinde emekli ol yazıyor farzet. Evet. Peki, tamam. Hadi pastayı getirin! Konuşma yap, konuşma yap, konuşma yap. Hepinize teşekkürler. Pek iyi bir konuşmacı değilim, ama güzel pastaları severim. Lezzetliymiş. Yanıyorsun. Aman tanrım, Pasta Oyunu! Yaklaşık olarak tahmin ettiğim gibi geçti. Basit Pasta tarifi :'te çıkacağıma söz verdim. İşte buraya kadarmış. Hoşçakalın. Yarın görüşürüz, Pasta Oyunları. Oldukça yiğitçe bir davranıştı, değil mi millet? Bununla dalga geçilmez. Adamım, pasta. Dorbo Tosyo pastayı mahvetti. Klasik Tosyo. Ne Bu nasıl benim hatam oldu şimdi? Salak Pasta Oyunu. Hayatını hiç kurtarmamam gerekirdi. Hey, Pasta Oyunu. Bir dakikan var mı? Leslie. Ne hoş sürpriz. İçeri gel. Ailemle kahvaltı edelim. Sorun değil. Sadece özür dilemek ve sana bir şey vermek için geldim. Bu Pasta Oyunları mu? Evet. Merhaba, Gayle. Ne sürpriz ama. Kahvaltıda bize katılman için ısrar ediyorum. Bu adam dünyadaki en iyi kahvaltı aşçısıdır. Aslında, ben kahvaltılık yiyecekleri pek sevmem. Gerçekten mi? Çantan waffle şeklinde. Öyle mi? Lütfen bize katıl. Gergichler hayır cevabını kabul etmez. Tamam. İçeri geç. Kızlar, misafirimiz var. Pekala, buradan çıkmak ister misin? Mesai daha yeni başladı, Bayan Meagle. Evet, ama ikimizin mesaisi daha yeni başlıyor. Ne demek istediğimi anladın mı? Donna, yeni eleman kim? Ben Taylor, yeni stajyerim. Yeni stajyer bu mu? Dalga mı geçiyorsunuz? Evet, kardeşimin gittiği liseye gidiyor, Natalie'nin. Futbol takımı için önemli biriydi. Oh, kastan ibaret biriydi, değil mi? Aslında, son senemde futbolu bıraktım çünkü evsizler barınağı için rahibe yardım etmem gerekiyordu. Bu çocuk evsizleri bu kadar çok seviyorsa, onlarla evlenmeli, değil mi ama? Onunla evlenecek olan herhangi biri çok şanslı olurdu. Hey, Basit Pasta tarifi ve benimle evlenir misin? Bunu isterdim, adamım, ama ben "evlilik" adamı değilim. Bende dağıtacak çok fazla sevgi var, ve buna sınır koymak adil görünmüyor. Çocuk harika. Harikasın. Selam. Selam. Sana doğru yürümeye devam edeyim mi? Evet, ben dururum, ve sen de yürürsün. Ya da boşver, ortada buluşabiliriz. Harika plan. Merhaba. Merhaba. Pekala. Tamam. Basit Pasta tarifi üzgün müyüm diye sorsana. Hayır.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder