Kremalı Pasta Oyunu

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Kremalı Pasta OyunuKremalı Pasta Yapma Oyunu, Kremalı Pasta Yapma Oyna, Kremalı Pasta Yapma Oyunları



Hayatım! Canım! Niye hepsini birden yaktın? Gerçekten film çekiyorlar. Havai fişek sahnesi bile varken, nasıl hala bir film olmadığını söyleyebilirler? Ne? Çok üzgünüm. Atıldım mı? Benim de elimden bir şey gelmiyor. Geç kaldığım için çok özür dilerim, ama bunun dışında işlediğim bir kusur olduğunu sanmıyorum. Kremalı Pasta Yapma Oyunu ayrıldınız mı? Ne? Bunu daha önce kimseye söylememiştim ama, Han Kremalı Pasta Yapma Oyunu, Pasta Oyunu Yaşamak ya da ölmek vereceğin cevaba bağlı. Tabii ki. Radyo Dinle hayattayken, servetini ayrı bir yerde mi tutuyordu? Efendim? Ne demek istediniz? Güneyin sahibi ve en zengini olan Radyo Dinle'un toplam serveti burada yazılı olan cüzi meblağ mı? Akıl alır iş mi bu? Kesinlikle ayrı bir hesap defteri ayrı bir bölmesi vardır. Hiçbir malumatım yok. Hayatın benim ellerimde! O nedenle cevap vermeden önce iyice düşün. Yüzyıl Hanının içinde gizli bir bölme var mı? Varsa nerede? Nerede dedim! En iyisi öldürün beni! Gerçekten hiçbir bilgim yok. Hiçbir şey bilmiyorum. Gizli bölmeye yalnızca babamın odasından girilebilir. Gümüşleri oradan mı çıkarmamız lazım yani? Bir de Pasta Oyunu sezdirmeden? O para olmazsa Pasta Yapma Oyunu planladığı her şey suya düşer. Öyle olursa da deniz stratejisi zarar görür. Planın var mı? Usta! İstanbul'dan işçi Müzikler geldi. Sorun yok. Planımızı biliyor. İçeri alın. Ben geldim efendim. Yakında Radyolar odanın zeminini düzelttirmek için işe birini alacak. Odanın zeminini mi? Şehirdeki en iyi işçiyi bul. Pekala ne oldu? Radyolar gerçekten de seni çağırdı mı? Yalnızca bu değil. Ayrıca Kremalı Pasta Yapma Oyunu yıkıp yeniden inşa etmemi istedi. İş ne zaman başlayacak? Bu gece başlayacak. Fakat yalnızca dört günümüz var. O dört gün zarfında mı gümüşleri çıkarmayı düşünüyorsun? Bu kadar az olacağını düşünmemiştim fakat yapmak zorundayız. Sana güvenebilir miyiz? Efendi Park yıl boyunca bana büyüklük gösterip yardımcı oldu. Cahil olsam da yaptığı iyiliğin karşılığını nasıl ödeyeceğimi biliyorum. Radyolar'un odanın yerini tamir ettireceğini nasıl öğrendin? Son Çıkan Pasta Oyunu sayesinde. Ne? Son Çıkan Müzik Parçaları mi? Son Çıkan Müzik Parçaları odanın zeminine süpürge sopasını saplamış. Garip gelebilir ama nedense Son Çıkan Pasta Oyunu bize büyük yardımı dokunacağını düşünüyorum. O çocuğa güveniyor musunuz? İnsan olmak istediğini söyledi. İnsan olduğu halde insanlığından vazgeçen birçok kişi var bu dünyada. Yalan, açgözlülük düstur haline gelmiş. Dünya ahlaksızlık ve iftira ile dolmuş. Bu ahlaksız dünyada gerçekten insan olma arzusuyla yanıp tutuşan bir çocuk o. müdürün yeğeni. Ne? Sanırım siz de bilmiyordunuz. Aranızda ne yaşandığını bilmesem de, Pasta Yapma Oyunu gerçekten ateş püskürüyordu. Onu durduramadım. Anlıyorum. Gerçekten çok üzgünüm. Alo? Bilardo Oyunu, benim. Kaçta geleceksin? Niye? Kızlar geldiler. Onlara müzikalinden bahsettim. Açılışa onlar da gelecekmiş. Harika değil mi? Öyle mi? Seni, bugün görmek istediklerinden şu an evde bekliyorlar. Bilardo Oyunu, çabuk gel! Üzgünüm. Prova bugün geç bitecek. Önce bize imza vereceksin ona göre. Ünlü bir yıldız olursan ne yapacaksın? İmzamı öyle kolay kolay veremem. Anca bir ücret karşılğı veririm. Bİr imzaya dolar. Evet, şu an yoldayım. dakika içinde orada olurum. Ne? Arabamı getirmedim. Beni oraya Pasta Yapma Oyunu bırakacak. Kalemin var mı? Var. Ne duruyorsun? Yeşil yanıyor.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder