Tavşan Pasta Yapımı

3 Mayıs 2013 Cuma

Tavşan Pasta YapımıTavşan Pasta Yapımı, Tavşan Pasta Yapımı Oyunu, Tavşan Pasta Yapma Oyunu



Tavşan Pasta Yapımı, ben yeni Pasta Oyunu'im. Bu konuda sızlanmak bir şeyi değiştirir mi? Şamar oğlanı olmak istemiyor musun. O zaman kendini yedirme. Anlamıyorsun, Tavşan Pasta Yapımı Ben zaten Pasta Oyunumişim. Güney Carolina'da sıska bir hintli çocuktum, ve berbat bir durumdu. yılımı aldı, ama kendimi yeniledim. İşyerim var. Afili takım elbiseler giyiyorum. Kürkten iç çamaşırlarım var. Hepsi boşunaymış. Tekrar Pasta Oyunu olmaya başladım. Pekala. Gidip dandik pantolonlar ve bir Nicholas Sparks* romanı almalıyım. Aynı zamanda hemen de okumalıyım. Tom başının çaresine bakabilir. O yetişkin biri. Yani, yarıyetişkin. Kıyafetlerini yaşındaki çocuklara kiraladığı bir işyeri var. Yumurtalar, pastırma, ve tost Yumurtalar, pastırma, ve tost Neden gününe başlamıyorsun Gergich tarzıyla yumurtalar pastırma, ve Ben mi? tost Yumurtalar, pastırma, ve tost Yumurtalar, pastırma, ve tost Neden gününe başlamıyorsun Gergich tarzıyla yumurtalar, pastırma ve tost Çok güzel. Bunu her sabah söylüyoruz. Ama bu sefer daha uzundu çünkü sen de şarkı söylemek için buradasın. Hepinize teşekkürler. Pasta Oyunu, işteki son gününün özel olmasını istedim, ve seni yüz üstü bırakmışım gibi hissediyorum. Hayır! Sana belediyedeki anılarınla dolu yaklaşık dört mükemmel sayfalık bu albümü yaptım. Tan Baksana. Oh, tatlım. Hepsinde de harika görünüyorsun. Benim için hala dünyadaki en yakışıklı adamsın. Anne, hadi ama. Evet, Tanrı aşkına, anne. Yemek yiyoruz. Biliyorsun, hiç mantıklı değil. Leslie, yaptığın gerçekten çok incesin ama benim hakkımda endişelenmemelisin. Ben iyiyim. İşte. Sana bir şey göstermek istiyorum. Tamam. Hayır! Neredeyse düşürüyordun, sakar şey seni. Neredeyim ben? Tavşan Pasta Yapımı, biliyorum, tüm hayallerimi başaramadım ama umursamıyorum çünkü benim için Parklar departmanında çalışmanın en iyi yanı her akşam saat 'te ailemle birlikte evde olmak. Ve bana göre, bu en önemlisi. Tavşan Pasta Yapımı Pasta Oyunu. Bunları benimle paylaştığın için teşekkür ederim. Ben Harika bir hayatın var. Grup sarılması. İşte buradalar. Sarılma makinesi burada. Sarılma makinesi Tüm silindirleri ateşliyor. Tamam, bence bir yetişkin gibi davranmalı ve bu konuyu konuşmalıyız. Çok isterim.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder