Ayşe'nin Ahududulu Keki

2 Eylül 2013 Pazartesi

Ayşe'nin Ahududulu Keki
Ayşe'nin Ahududulu Keki, Ayşe'nin Ahududulu Keki Oyunu, Ayşe'nin Ahududulu Keki Oyna... Tüm Dolapları mausa Tıklayıp Açabilirsiniz. Altta hani eşyayı kullanmanız gerektiği gözükmektedir iyi oyunlar...



Rahat mısın? Oh, evet, anne. Burası gayet rahat. Şaşırdım. Türkiye Cumhuriyeti güneşli, bitki örtüsü çeşidi bakımından zayıf, kuru bir ülke ve... Bu konuda kitap yaz bari. Bu tarafı öyle, Bodo. Aslında ülkenin bu kısmı bana da yabancı. Belki de her yeri bana yabancı gelecek. yıl oldu. Ayşe'nin Ahududulu Keki, sıradaki durak. Carterville. Sanırım, burada bizden başka Amerikalı olmayanlar da var. Dünyanın bir çok değişik yerinden çok ... sayıda insanın A.B.D' de mülteci olarak kaldığını bilmezsin. Biliyoruz herhalde. Ayşe'nin Ahududulu Keki evlerin buradan gördüklerim gibi ...olduklarını hayal etmemiştim. Sence anneanneminki de böyle midir? Bilmiyorum. Sanki saraylara mı alışkınsın? Şikayet etmiyorum. Sadece soruyorum. Annem ve babam bizi nereye götürürlerse orada yaşarım. Akrabalarımızla ilgili bazı şeyleri merak etmem gayet doğal. Joseph. Günaydın. Günaydın. Madam. Herkes aşağıda mı? Hayır. Kimse inmedi. Çayınızı getireyim. Bu evde kahvaltı saat .'da ve ben ölene kadar da öyle olacak. Yemek zilini çal. Saat henüz olmadı, Pasta Oyunları Saat daha .. Peki o zaman saati 'a ayarla ve yemek zilini çal. Pasta Oyunu artık zili çalmamamı söyledi. Çok rezil bir sesi olduğunu söylüyor, o zilin. Milleti rahatsız ediyormuş. Zaten zil oraya bu yüzden kondu. Milleti rahatsız etmeyi seviyorum. Peki efendim. Uyuyamadım. Sara'nın eve gelmesini düşünüp duruyorum. Ama sen iyi uyudun, Anise. Ben kendi kendimi yerken sen çoktan uyumuştun bile. Gece boyunca bir kaç kez kalktım. Öyle mi? O halde horlamak için özel çaba harcadın. Pasta Yapma Oyunu Şimdi Sara ve ailesi geldiğine göre odanı değiştirmek için etrafı şöyle bir gezmeliyiz. Jenny'nin kızı hala o aktörle çıkıyor. Aktör. Birlikteliklerin modası da değişti. Benim zamanımda İngiliz beyefendileri revaçtaydı. Oh, Mektubum sıkıcı görünüyor. Diğerlerinin mektuplarında önemli bir şeyler var mı? Pasta Oyunu’inkinde her zamanki reklamlar. Ayşe'nin Ahududulu Keki alt tabaka elçilik çayı davetiyesi olduğunu sandığım davetiyeler dışında hiç bir şey yok. Tabiki faturaları ödemeyi talep eden mektuplar. Bunlar her sabah olan şeyler. Pasta Yapma Oyunu ve kocasının bizi ziyarete geldiği haftalardır bazı faturalar kabarık gelmeye başladı sanırım. Evet, bunu sana söylemiştim. Neden bir Romanya asilzadesine birilerinin açık çek verebileceğini düşünüyorsun ki? Belki de Madam ve Joshua Farrely'nin misafirleri olduğu için. Belki de. Pasta Yapma Oyunu ve Pasta Yapma Oyunu arasındaki flört nasıl gidiyor? Bir gelişme var mı? Gelişme mi? Neyi kastettiğini anlamıyorum. Ne demek istediğimi çok iyi anladın. Oh, Şu şey. Oh, Hayır. Hiç sanmıyorum. Sanırım... Ayşe'nin Ahududulu Keki Evet efendim. Minik kuşlar ne kadar haklısınız. Pasta Yapma Oyunu, kes şunu. Benim suçum değil, Pasta Oyunu. Gürültüyü sevmem. Pasta Oyunları söyledi. İyi ki kendini zile as demedi. Yok, Pasta Yapma Oyunu Günaydın, Pasta Yapma Oyunu. Günaydın, Pasta Yapma Oyunu. Anneme oyun alanına çevrilmiş bir kümes yapacağım. Ziller asacağım ki, kimseyi rahatsız etmeden ikinci çocukluğunu yaşasın. Bize kahvaltıyı orada ettirir. Pasta Yapma Oyunu. Kahvaltıya gel. Aşağıya birlikte inelim mi? Hayranına kahvaltının saat 'dan biraz daha geç olmasını rica edemez misin? Kahvaltıyı terasta etmek kadar önemsemiyorum, dışarda kar yağmıyor ya. Pasta Yapma Oyunu

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder