Cadılar Bayramı Pastası

9 Mayıs 2013 Perşembe

Cadılar Bayramı PastasıCadılar Bayramı Pastası, Cadılar Bayramı Pastası Oyunu, Cadılar Bayramı Pastası Oyna, Cadılar Bayramı Pastası Yapma Oyunu



Sonunda, MonaLisa kızın ön camına tuğla fırlattı. Sonra da içeri girip çantasını çaldı, parayı bıraktı, kızın bütün doğum kontrol haplarını çaldı, ve dedi ki, "Sürtük, hamile kalacaksın." Sonra da onları ekstazi diye yutturup benzin istasyonunda Cadılar Bayramı Pastası içen bir grup üniversiteli çocuğa sattı. Ondan ayrılmalısın. Denedim. Yine. İyi gitmedi. Sana saldırdı mı? Hayır, bu cinsel bir yara. Tamam, iğrençsin. Neyse, işte kadife battaniyen. Hakettin. Yardımın için sağol. Tom, teşekkür ederim. Kadife O'Neal'a iyi davran. Olur. Düzenli bir şekilde fırçalanmalı. Sakın sargılı tarak kullanma. Çok ciddiyim. Tamam. Ayrıca güneş ışığına maruz kalmasın. Eğer bunu bir piknikte görürsem, Yemin Tamam, Artık istemiyorum. Evet! Teşekkür ederim! Ne haber, sarı kafa? Pasta Oyunları, buraya dün gece oyunu kaybedişimi başıma kakmaya mı geldin? Evet, ama öyle olmak zorunda değil. Ron'un elini sıktın ve ona Cadılar Bayramı Pastası kapanması yönünde oy vereceğini söyledin. Benim sözüme güven olmaz. Bunu herkes bilir. Hadi anlaşmayı konuşalım. Fikrimi değiştirecek ne teklif edebilirsin? Vay canına, Pasta Oyunları, senin için bile, bu çok adice. Şaşırmış gibi davranma. Birkaç ay önce, sırf o havuz için ofisini benimle takas ettin. Dün gece beni buzlaşa boğsun diye bir kız getirdin. Bizim gibi insanlar böyle çalışır. Sana söyleyecek altı şeyim var. Bir: Katı prensiplerin beni delirtiyor. İki: Tebrikler, Cadılar Bayramı Pastası ödeneği kesildi. Pasta Oyunları sözünde durmayacağı için, ben de ona sözünü tutturdum. Üç: puttputt'ın ödeneği kesildiği için kızgınım. Dört: Sana ellerinde gorilin kanı var dediğim için üzgünüm. Hayvanı öldüren Cadılar Bayramı Pastası. Beş: Puttputt çocuklar için, ve onlar da geleceğimiz, onu kurtaracak bir referandum teklifini çoktan yazdım, ve geçecek. Altı: Beni çıldırtan, katı prensiplerin seni muhteşem bir insan yapıyor, ve arkadaşım olduğun için çok gurur duyuyorum, ve sakın değişme. İçki ister misin? Hem de çok. Pasta Oyunu, söylemek isterim ki provaya gelmediğim için ve şarkı yazmana ya da söylemene izin vermediğim ya da sahneye benim önümde çıkmana izin vermediğim için üzgünüm. Dostum, sizinle çalmayı seviyorum. Eğer izin verirsen tekrar katılmak isterim. Seni atmayı hiç istemedik zaten. Sadece, provalara hiç gelmedin, ve biz de çalmak istedik. Doğru. Eğer geri dönmek istersen, dönebilirsin. Ben de vokalist olarak daha iyiyim zaten. Bunu tekrar söyleyebilirsin. Hayır, hayır, hayır. Harika bir sesin var. Evet, Ben! Tanrım, öyle söyleme. Tekrar hoşgeldin, dostum. Evet. Tamamdır! Cadılar Bayramı Pastası üstündeki peyniri eritmeyi bile deneyeceğim. Tamam. Erimeyecek ama neyse. Tam bir salak gibi görüneceksin. Neredeyse bir senedir Şehir Konseyi'ndeyim, ve yaptığım her şeyle gurur duyuyorum. Ama arada bir, midemi bulandıran durumlar da oluşabiliyor. Politikadasın. Ne bekliyordun ki? Aslında, senin gibilerle muhattap olacağımı sanıyordum. Güçlü fikirleri olan ve bunları cesurca savunan. Sonra da ya haklı olduğumu farkedersin ya da acıkıp eve gidersin ve ben kazanırım. Yürüdüğün bu yolda bir sürü Pasta Oyunları Pasta Oyunlarıler var. Bence bu yolun gerçekten yürümeyi istediğin yol olup olmadığına karar vermelisin. Evet. Gorili geri götürüp tekrar açılınca puttputta geri koyacağım. Üzgünüm, olmaz. Bu goril çok değerli ve saygı duyduğum bir meslektaşımdan bir hediyeydi. Ayrıca hediye verme konusunda kesin prensipler vardır. Tanrım, sen en kötüsüsün. Bayanlar ve Baylar, Fare Sıçan'ın Birleşme Gösterisi'ne hoşgeldiniz, Karşınızda ben, Pasta Oyunları Cadılar Bayramı Pastası, ve ilk defa, Andrew "Pasta Oyunu" Burlinson baş vokalist olarak. Evet bu doğru, iki baş vokalist. Bunu yapan başka bir grup söyleyin. Beatles. Üç, dört! Biliyorum kötü zamanlarımız oldu ama iyi zamanlarımız da oldu

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder