Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı

2 Mayıs 2013 Perşembe

Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı, Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı Oyunu, Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı Oyunları
Oyunda istenen malzemeyi altta göreceksiniz. Dolaplara Tıklayıp Açın ve istenilen malzemeyi istenilen yerlere koyun.



Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı Senin neşeli olman lazım. Her şey iyi kalsın. Kesinlikle. Bir çeşit şey olabilirim Konuşkan yağcı. Evet, muhtemelen bunu söylemenin daha az iğrenç bir yolu vardır, ama tabi. Golf yardımcısı olmayı seviyorum. Bu sadece sopaları taşımaktan daha fazlası. Bu pozitif destek önermekle alakalı. Ben hayatta kendimi herkesin golf yardımcısı gibi görürüm. Evet, harikaydın! İyi atış! Harika süpürüş. Yürü be, ördek. Konsey Üyesi, güzel sopaymış. Çok teşekkür ederim. Şişko bir Hawaiili adam bekleme salonunda unutmuş. Geri geldiğindeyse, Ben de dedim ki: "Oh, uh, evet, evet, hayır, yok hiç görmedim. Bilmiyorum." Klasik. Ne kadar da harika ve komik bir hikaye. Pekala, başlamadan önce, hot dog isteyen var mı? Hot dog mu? Biliyorsun bende irritabl bağırsak sendromu var, seni ırkçı. Hay aksi, tamam. Benden bir buzlaşa ne dersin? Merhaba, Konsey Üyesi. Yemek Yapma Oyunları, Leslie, buzlaşçı bayan. Gördüğüm kadarıyla halk destekli minigolf oynamak üzeresiniz. Size katılabilir miyim? Merhaba, Burly, Chang. Selam, adamım, ne haber? Az önce barın oradaydım, ve iş arkadaşlarımla harika bir gece geçiriyordum ki hepsi de ne kadar müthiş biri olduğumdan bahsediyorlardı, sonra bu tarafa baktım, bir de ne göreyim? Bir müzik grubu. Ama birisi eksikti, ne bileyim işte, Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı aşçınız. Ne oluyor? Öncelikle, Nachoların berbat. Kimse sana söylemeye cesaret edemedi. Peyniri neden eritmiyorsun? Sana gösteriyi söylemeye çalıştık, dostum. Cebini aradım, hem de, defa. Cep telefonumu geçen hafta mısır gevreği kasesine düşürdüm, gerizekalı. Eğer beni arama zahmetine girseydin, bunu bilirdin. Belki de isminizi değiştirip Burly ve Sırttan Hançerleyenler yapmalısınız. Bayağı güzel bir isimmiş aslında. Evet, isim koyma konusunda gerçekten çok iyi. Bana bir Budweiser Black Crown ver. Black Crown'ınız var mı? Eğer yoksa, olmalı. Ron, bize katılacak mısın? Ben oynamayacağım. Buraya sadece Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı bu gülünç oyun sarayının vergi mükelleflerine yılda binlerce dolara mal olduğunu söylemek istedim. Ne anlaşma ama. Yani, burayı çocuklar seviyor, yetişkinler seviyor, Jamm seviyor. Herkes seviyor. Burası mekanların Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı gibi. Evet, o haklı, Tasha'nın portakal kremalı kek yapımı Gerçekten de seviyorum. Birazcık rahatlamalısın. Bir tane buzlaş al. Bugün her şey Leslie'den. Demek öyle. Sana buzlaş alıyor, ve yarın onun önem verdiği bir konuda oy kullanacaksın. Beyler, ne yani, bütün gün burada dikilip Ron'un vesaire, vesaire hakkında alakasız şeyler saçmalamasını mı dinleyeceğiz, yoksa oynayacak mıyız? Oyun başlasın. Millet, haberler iyi. Bize bedava balon verdiler. Dinazor benim. Ayrıca korsan da ve yunus da. Hepsini istiyorum. Tamamdır. Güzel. Sıra Konsey Üyesinde İkinize de bol şans. Bunun şansla hiç ilgisi yok, Yemek Yapma Oyunları. Evet, profesyonel golfçü olabilirim! Bugün formundasın, Pasta Oyunları. Eğleniyor musun? Sanırım bu gösteriyor ki burası harika ve insanların hayatına neşe katıp halkı kaynaştıran bir yer. Burası aynı zamanda mükelleflere yılda . dolara mal olan bir yer. Öğretmen gibi konuşuyorsunuz. İki tane önemli golf yardımcısı bilgilendirmesi var.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder