Sevimli Kek Hazırlama

30 Nisan 2013 Salı

Sevimli Kek Hazırlama,Sevimli Kek Hazırlama Oyunu,Sevimli Kek Hazırlama Oyna, Sevimli Kek Hazırlama Oyunları



Sevimli Kek Hazırlama Konsey Üyeleri, sizinle konuşmam gereken bir şey var, ama bundan önce, ikinizin de bugün ne kadar yakışıklı gözüktüğünüzü belirtebilir miyim? Evet, biliyorum. Ben çok hastayım. Tamam, pekala, yarın minigolf pistinin ödeneğini oylayacağız, ve şahsen, bence orası aileler için mükemmel, çok istihdam sağlıyor, ve inanılmaz şeker bir yer. Ne tarafa meyilli olduğunuzu merak ettim. En son oraya gittiğimde, Bütün ırklardan çocukların kaynaştığını ve oynadıklarını gördüm. Korkunçtu. O yüzden oradan kurtulma yönünde oy vereceğim. En azından iyi bir nedenin var. Howser benimle. Pasta Oyunu'la. Pasta Oyunları, seninki belirleyici oy. Ne düşünüyorsun? Şey, bir yandan, devlet programlarını kesmeyi severim. Ama buna karşılık, minigolf kraldır. Ve bir yandan daha, Hem senden hem de Sevimli Kek Hazırlama nefret ederim. Yani iki şekilde de olabilir. Çok havalı bir joker kart gibiyim. Bu gece ne yapıyorsun? Kimi yapıyorum diye sorsan daha doğru? Kimseyi. Boşum. Ne oldu? İki bira ve buradaki ayık şoför* arkadaşım için bir tane su alabilir miyim? Ben mi? Buraya gelirken sen sürdün. Hayır, çok geç, kardeşim. Çoktan su sipariş ettim. Ne yapmamı istediğini bilmiyorum. Pasta Oyunları ve ben onun keşfettiği Redwood Müzik Programı'na çok büyük bir bağış aldık, ve kutlama için dışarı çıkmayı teklif ettim. Nasıl olduysa birden bire ayık şoför oluverdim. Hem de ben ısmarlıyorum. Hem de barı ben seçemedim. Biraz daha hakkını savunan biri olmalıyım. Bu geceki grubu tuttum. Gerçekten iyiler. Gerçekten mi? Bence bok gibiler. Senin şarkılarına benziyor, bebeğim. Şey, biliyor musun, Fare Sıçan'in bazı lise grupları üzerinde çok etkisi var, daha çok onlara bira falan alan Chang sayesinde. Bekle, Pasta Oyunları, bu bir Fare Sıçan şarkısı. Bu benim grubum. Bizi bensizken tanıyamadım çünkü tek önemli olan benim. Teşekkürler, millet. Biz Sıçan Fare'yiz. Sıçan Fare mi? Sıçan piçler. Bensiz mi çalıyorlar? O şarkıyı ben yazdım! Bebeğim, arabanı bir aylığına ödünç alabilir miyim? Arabamı sana vermiştim zaten. Arabamın nerede olduğunu bilmiyor musun? Sorgulanmaktan bıktım. Bir polisle çıkıyor gibiyim. İçki gaz yaptı. Hadi öpüşelim. Ne? Evet. Çekilin şuradan! Sevimli Kek Hazırlama çıkmak harika. Sürekli can korkusu yaşamamı saymazsak. Sanırım artık olgun biri gibi davranmanın ve benim yerime birinin onu terketmesini sağlamanın zamanı geldi. Perkins, otur. Duydum ki sen ve Traeger tekrar bir araya gelebilirmişsiniz. Evet, komik, değil mi? Yani, zaten birlikte bebek sahibi olmayı düşünüyorduk. İdeal bir çift değiliz ama Tamam. Harika. Tebrikler. Dinle, yardımın lazım. Kız arkadaşım delinin teki. Bunu çıktığın her kız için söylüyorsun. Benim için de demiştin. Sakin ol, Ann. Beni haklı çıkarıyorsun. Ciddiyim, MonaLisa resmen manyak. Bir keresinde sırf Sevimli Kek Hazırlama posteri almak için hareket halindeki arabadan atlamıştı. Benim için ondan ayrılır mısın? Senin için bir kızı falan terketmeyeceğim. Sana o çok sevdiğin kadife battaniyeyi veririm. Anlaştık. Ama o benim en sevdiğim battaniyem. Bedavaya yapamaz mısın? Olmaz. Tamam. Evet, Sevimli Kek Hazırlama tıpatıpı. Benzincide çalışıyor. Pekala, Jamm'in bu mekana aşık olması lazım, bu yüzden kırmızı halıyı seriyorum.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder