Fincan Kek Yapımı Oyunu

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Fincan Kek YapımıFincan Kek Yapımı, Fincan Kek Yapımı Oyunu, Fincan Kek Yapımı Oyna, Fincan Kek Yapımı Oyunları



Hem de benden ayrılmaya çalıştığın her seferde Nihayet anladım. Siz üçlü istiyorsunuz. Ne? Hayır. Seninle üçlü yapmak falan istemiyoruz. Şey, acele karar vermeyelim. Yani, bir onu da dinleyelim. İğrenç. Tom, bol şans. Bana yine de bir battaniye borçlusun. Bir tahtası eksik, haksız mıyım? Aslında hayatımda deli diyeceğim kişi o olmazdı. Bak, ben hala artık çıkmamamız gerektiğini düşünüyorum. Ben de öyle. Bir saattir bekarım, ve mükemmeldi! Ama yine de takılmak isterim. Yo bizimle üçlü yapmak ister misin? Tamam, olur. Harika. Güzel. Pekala. Pekala. Yo, naber? Ben Fincan Kek Yapımı. Merhaba, iş arkadaşlarım. Meslektaşlarım, Allahaısmarladık. Vay be, süslü Pasta Oyunları. Ben mi? Hayır. Artık böyle giyiniyorum. Komik şapşal müzik Pasta Oyunları gitti. Size profesyonel artıkları kaldı. Artık bir yetişkinim. İşime yoğunlaşacağım, ki bu harika. Bilgisayar oynamak için daha çok zamanım olacak. Bebeğim, aynı zamanda benim de bayıldığım o grubu çok seviyorsun. Senin için önemliler. Hadi, Pasta Oyunu'i ara ve seni tekrar aralarına almalarını iste. Nedenmiş, jübile şarkımı çalabilsinler diye mi? Ellerinde patlar. Şarkıyı unuttum. Hayır, artık hayatım iş. Tamam, içinde ne var? Bilmem. Kitli. Evet, bu benim çantam. Öyle mi? Vay anasını. Selam, Ron. Sanırım bu gorili tanıyorsun. Eskiden yüzlerce Pawnee ailesine neşe katardı, ama sen onun yaşam alanını yok ettin, o da öldü. Ofisin bu maymunun kabri olacak. Buna ne kadar para verdin? Önemli değil. Seni layıkıyla utandırmak için her miktarı veririm. Fincan Kek Yapımı, şimdiye kadar hayatımı belli prensiplere göre yaşadığımı öğrenmişsindir, ve onları asla çiğnemem. Tabi, yani, Allah korusun bu konuda esnek falan olursun. O salak, katı, ve devlet karşıtı prensiplere bağlı kalmalısın. Ama biliyor musun? O prensipler berbat. Doğru prensipler değiller. Öyle düşünebilirsin. Ben düşünmüyorum. Gümüş kılıflı yeni arkadaşım için sağol. Onu çok sevdim. Ona "Mükellef parasının . doları maymunu" adını vereceğim. Bu çok kötü onun adı Bay Donuksurat! Dün geceki pis fantezin nasıl geçti? Şey, Fincan Kek Yapımı ve sen gittikten sonra bulduğu o kız park yerinde yumruk yumruğa kavgaya tutuştular.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder