Çikolatalı Kurabiye tarifi

9 Mayıs 2013 Perşembe

Çikolatalı Kurabiye tarifi, Çikolatalı Kurabiye tarifi Oyunu, Çikolatalı Kurabiye tarifi Oyna



Dünden sonra gergindim çünkü bunun bizim için ne anlama geldiğini düşünüyordum. Ebeveyn olarak değil ama Yemek Yapma Oyunları ve Ann olarak? Bir birleşip bir ayrılmak iyi ebeveynlik olmaz. Tamamıyla katılıyorum. Ama farazi bir şans varsa iki ebeveynli bir ortam sunmanın ve bu iki kişi farazi olarak birlikte, daha iyilerse farazi olarak. Tabi ki. Tüm ihtimalleri tartışmalı hiçbir şeyi gözardı etmemeliyiz. Benim için en önemli şey bir çocuğa sahip olmamız ve bence senin için de önemli. Ve bunu riske atacak bir şey yapmak da istemiyorum. Öpüşmek ister misin? Çok isterim. Selam. Burada ne yapıyorsun, Pasta Oyunu? Kovulduğunu sanıyordum. Kovulmadım. Emekli oldum. Kovulan herkes böyle söyler. Pasta Oyunu'den gelmesini ben istedim. Yeni stajyer pek iyi değil bu yüzden onu gönderdim. Bir kere daha söylüyorum, çok güçlü kanıtlarla buna itiraz ettim. Bir kere daha söylüyorum, not alınmıştır. Ayrıca Pasta Oyunu'e yerine kalıcı birini bulana kadar haftada birkaç saat gelmesini istedim. Ondan daha yeni kurtulmuştuk. Evet, bilmem ki Çikolatalı Kurabiye tarifi. Yaşar Bey? Hı? Feride’nin de ojesi bitmiş. Bu kadar yeter mi? Değil kızımı görmek değil kızımla konuşmak ve bu odadan çıkar çıkmaz Alev diye birinin yaşadığını bile unutacaksın. Anladın mı? Hadi çık, git buradan. Baba! Efendim? Bugün Ferit'i fabrikaya çağırtmışsın. Nereden biliyorsun? Kendi söyledi. Demek sözümü dinlemedi. Dinlemeye mecbur mu? Evet, mecbur. Mecbur değil baba. Kaldı ki benimle ilgili bir söyleyeceğiniz varsa bana söyleyebilirdiniz. O zaman şimdi sana söylüyorum. Sözlerimi iyi dinle. Bir daha Ferit denen adamla Arkadaşlık etmeyeceksin. Arkadaşlarımı ben seçerim. Hayır. Seninle ilgili her konuda olduğu gibi arkadaşlarını da ben seçerim. Bir şeker daha almaz mıydınız? Teşekkür ederim. Oğlum, sana fazlası dokunur. Dokunmaz. Dokunmaz. Biz hem yavaş yavaş kalksak. Konuşun da öyle gidelim. Bilmem ki ne konuşayım. Efendim, anlaşılan çocuklar birbirlerini beğendiler. Artık bize de söz kesmek düşer. Değil mi ya? Kısmetin önüne geçilmezmiş derler. Vallahi bugüne kadar oğluma çok kızlar gösterdiler. Hiçbirini beğenmedim. Bu sağırı kim beğenir be? Beni duyuyor musun, evlat? Pasta Oyunu haftada bir saat gelecek ve herkes onu yerken, konuşurken izleyecek belki yaptıklarından, söylediklerinden ve Çikolatalı Kurabiye tarifi bir şeyler kaparsınız. Tekrar hoşgeldin, Pasta Oyunu. Teşekkürler. Burada olmak çok güzel Klasik yeni eleman. Kusura bakma izin gününü rahatlamak varken Pasta Oyunu'le harcadım. Sorun değil. Ve sen Pasta Oyunu'nin albümünü yaparken uyuyakaldıktan sonra devamlılık hatalarını bulmak için Çikolatalı Kurabiye tarifi . sezonunu tekrar izledim. Tam düşündüğüm gibi, hiç yoktu. Üzgünüm. Hepsi benim hatam. İşimi seviyorum. Ama göz açıp kapayıncaya kadar emekli olacağım ve Marine One* ile uçarken yanımda seninle ve gizli servisle. Başarılar harika ama ben bundan daha fazlasını istiyorum. Ben Pasta Oyunu'de olanı istiyorum. Yani, biz hep işe gideceğiz ve bence bu albümü de doldurmalıyız. Belki de gerçek bir günlük izin alıp ailemizi kurmak hakkında konuşmaya başlamalıyız. Evet. Kulağa harika geliyor. Sen Pasta Oyunulerde olduğun sırada Gayle'le olan geçmişi hakkında herhangi bir şey öğrendin mi? Mesela bir Rus casusuymuş ve KGB kimliği açığa çıkmasın diye onunla evlenmeye mi zorlamış. Biliyor musun? Bu bir gizem, Ben. Boşver. Yapamam. Bunu düşünmekten geceleri uyuyamıyorum. Belki de Çikolatalı Kurabiye tarifi şu Oliver Sacks beyin rahatsızlığı gibi bir şey vardır. Mesela, Pasta Oyunu'yi dost canlısı bir şapka sanıyordur. Bence sen bunu çözdün.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder