Gelin Pastası Yapma

30 Nisan 2013 Salı

Gelin PastasıGelin Pastası Yapma, Gelin Pastası Yapma Oyunu, Gelin Pastası Yapma Oyunları, Gelin Pastası Yapma Oyunu Oyna



Önümüzdeki on dokuz buçuk saat burada olmayacağım bu yüzden ofisimdeki çiçekleri sular mısın? Doğrusunu söylemek gerekirse suyumuz bitti. Bir şişe kaynamış süt kullanmak zorunda olacağım. Bunu sahiden de yapacak mısın? Evet. Pekâlâ, millet. Sizinle çalışmak büyük bir onur ve zevkti. Parklar Ve Bahçeler'de geçirdiğim süre belediyedeki hayatımın en güzel günleriydi. Herkesin bunu dediğini biliyorum. Ama tüm samimiyetimle irtibatımızı sürdüreceğimizi umuyorum. Burada ne oluyor? Bugün buradaki son günüm, Leslie. Emekliye ayrılıyorum. Ne? Bunu neden bize söylemedin? Mesele olsun istemedim. Yine de birkaç kez bahsettiğimi hatırlıyorum. Tanrım, insanları işten çıkaracaklar öyle değil mi? Evet, emekliliğime de iki yıl var. Buna inanabiliyor musunuz? Emekli olmama altı ay kala. Pasta Oyunu ne dedi? Pasta Oyunu burada mıydı? Bu benim son hastam. Hastamdan kastım, haftam. Tanrım. Bekle, bekle, bekle. Bekle, bekle, bekle, bekle, bekle sadece bekle. Herkes beklesin. Tamam mı? Bunun olmasını ne kadar istiyor olsak da. Pasta Oyunu'nin öylece gitmesine izin veremeyiz. Bunu bir şekilde ölümsüzleştirmeliyiz. Haklısın. Pasta Oyunu, hizmetin için teşekkür ederim. Hoşçakal. Sağ ol, Gelin Pastası Yapma Bu konuşma çok şey ifade ediyor. Pekala, gidip birkaç kişiye daha elveda diyeceğim. Tamam, yarın görüşürüz Pasta Oyunu. Gelin Pastası Yapma İyi Seyirler Tüm testlerinizi yaptık ve her şey harika görünüyor. Gördüğümüz en sağlıklı insan olabilirsiniz. yaşındaki bir kaplumbağanınki gibi dinç bir kalbiniz var. Evet, herkes böyle diyor. Peki çocukluk hastalığımın geçme ihtimali var mı? Genetik değil, endişelenmenize gerek yok. Sağlıklı bir çocuk beklememeniz için hiçbir neden yok. Aslına bakarsanız, numunenizi bugün verebilirsiniz. Bugün mü? Yani, bugün, bugün mü? Bu bugün? Evet. Yani, zamanlama tam olarak Gelin Pastası Yapma doğum programına göre. Ancak bir sorun varsa gelecek aya kadar kadar bekleyebilirsiniz. Hayır. Yok. Başka bir soru daha. Konuyla alakasız. Numuneyi bugün mü vereceğim? Burada belediye meclisinde ilk yılımın ne kadar hızlı geçtiğini düşünüyorum Pasta Oyunu yıl geçirdi ve geldi bir fırtına gitti bir fırtına. Bu onun dosyasındaki her şey hasta olduğundan kalma özürlü park yapışkanı bir Parklar ve bahçeler golf arabası ehliyet sınavı ki ondan da kalmış acı bir performans incelemesi. Yani neden biri bu kadar da kaba olabilir ki? Bekle bir dakika. Bunu ben yazmışım. Sözümün arkasındayım. Pasta Oyunu asla sıradanlığın üstüne çıkabilecek bir tip değildi. Ben de böyle düşündüm, ama başladığı zaman birçok hayali ve hedefi vardı. Yani onun asıl giriş belgesine bir baksana. Belediye başkanıyla tanışıp adının bir binaya verilmesini istemiş. Pasta Oyunu'nin buradan bomboş ayrılıp evine boş bir hayata gitmesine izin veremem. Her ne olursa yardımcı olurum. Sadece çabucak yapacağımıza söz ver. Kendimize peynirli pizza yapıyorum Peynirli pizza mı? Evet. Bunu sen mi yapıyorsun? Evet. Pasta Oyunu'e işkence çektirmek dünyada en çok sevdiğim şeydi. Tabi senle öpüşmekten sonraki. İkisini de aynı anda yaptığımız zamanları hatırlıyor musun? Onu çok rahatsız etmişti. Bu hüzünlü bir gün. Kiminle dalga geçeceğiz şimdi? Endişelenme.

Posts Relacionados

0 yorum:

Yorum Gönder